Friday, 3 February 2012

AKU CUMA NAK KONGSI..tak salah kan?

Hari ini dah masuk 3 FEB 2012.Alhamdulillah.Aku rasa kehidupan aku semakin baik. Aku rasa semakin tenang sekarang. Baru aku sedar sekarang, Allah bagi aku ujian ini ada hikmahnya. Dulu aku tak berapa yakin, tp sekarang aku yakin.Yakin sangat setiap ujian yg Allah bg utk kita sbg hambaNya, pasti akn ada hikmah. PASTI !! Kita sebagai hambaNya hanya perlu bersabar dan sentiasa berdoa. Dulu aku rasa aku xkuat nak hadapi ujian seberat ini.Ditinggalkan oleh seseorang yg amt kita sayangi. JUJUR !!Aku rasa aku lemah sangat.Aku rasa aku x kuat nk hadapi semua ni seorang diri.Aku rasa mcm aku xnak hidup lagi.Macam2 lagi aku fikirkan.Aku rasa mcm aku dah nk mati sangat.Mana mungkin aku nk kongsi masalah ni dgn mak&abah.Aku rasa aku lebih selesa utk berkongsi dgn kwn2 aku.Banyak juga kwn aku yg bg aku sokongan.Tp,dyorg hnya boleh bg sokongan & nasihat utk aku.Yg nk lalui semua 2 aku,bukan korang semua.Itulah yg sering aku fikirkan dulu.


Tp sekarang aku bersyukur sgt2.Sbb skrg baru aku tahu,klw Allah x bagi aku ujian ni.aku rsa aku semakin jauh dgn DiA.Ya Allah..ampuni aku ya Allah..aku rasa aku semakin jauh dgnMu.ampuni aku ya Allah.SubhanaAllah.satu bulan aku menangis.Menangis memikirkan dosa2 aku yg lepas.JUJUR aku kata,sampai saat ini aku rasa sedih sbb aku x sangka.Allah begitu baik.Padahal dulu aku byk melakukan dosa. Aku cuma nk kongsi dgn sahabat2 semua.Manisnya apabila kita dpt mnikmati CINTA drp Allah, berbanding dgn seorang lelaki yg kta belum pasti kita dpt milikiNya. Sebenarnya sehingga saat ini aku mencintai dia.Seorang insan yg byk bagi aku dorongan.Ketika aku mengeluh,dia lah yg kuatkn semangat aku.Ketika aku hampir putus asa,dia yg bg aku bangun,ketika aku menangis,dia yg buat aku ketawa,ketika aku brada dlm plbagai masalah,dia yg sudi mnjadi pendengar.YA ..Aku mmg menyayangi dia.Maafkan aku ya Allah.seandainya aku mengungkapkan ini.aku berdosa.Ampuni aku ya Allah..Tp, aku yakin.Cinta aku pada dia tidak akan melebihi CINTA aku padaMu ya Allah .Engkaulah segala2nya.TanpaMu ya Allah,x mungkin aku dpt hidup di ats muka bumi ini,x mungkin aku dpt jumpa mak & abah,x mungkin aku akn berjaya,x mungkin aku akn kuat menerima segala ujian .Segala-galanya x mungkin tanpa Engkau ya Allah.


Ya Allah ..
terima kasih krn pisahkan aku dgn dia saat ini..
aku yakin..
pasti suatu hari nanti dia yg aku cintai akn dtg mencari aku..
seandainya telah engkau tetapkan dia pemimpinku..
pasti dia akn mencari cinta kami..
aku rela dipisahkan sekarang ya Allah..
asalkan jgn Engkau tinggalkan aku ya Allah..


Ya Allah..
jadikanlah org yg aku cintai itu seorang hambaMu yg beriman..
yg akn melindungi aku..
yg akn menyayangi aku..
yg akn mencintai aku..
yg akn menjaga aku..
suatu hari nanti..
semoga dia yg aku cintai itu yg akn mendidik aku utk semakin dkt dgnMu ya Allah..


Ya Muhaimin..
peliharalah hatinya..
cintanya...
pergaulannya..
serta seluruh dirinya utk aku..


Ya Muhaimin..
peliharalah hatiku..
cintaku..
pergaulanku..
serta seluruh diriku utknya..
sesungguhnya Engkau adalah sebaik-baik pemelihara..




Aku bersyukur sangat ya Allah..kerana Engkau berikan aku ujian ini..YA..Aku sedih..Aku kecewa..Aku menangis..tp..Aku mohon ya Allah ..semoga jodohku adalah dengannya..satukanlah hati kami.Semoga suatu hari nanti,dia akan datang mencari aku,inginkn aku utk mnjadi prmaisuri dihatinya..Semoga aku bersedia menerima cinta itu.Semoga orang tua kami merestui hubungan cinta itu nanti..


Ya Allah..
Aku rela kehilangan dia saat ini..
Asalkan suatu hari nanti..
Dia akn mnjadi pemimpin aku..
Aku mencintai dia ya Allah..
tp,aku lebih mencintai Engkau..


`~BUKTI AKU MENCINTAI DIA IALAH AKU AKN SENTIASA MENDOAKAN DIA~




Sahabat2 ku yg disayangi ..
tlg doakan aku na..susah utk aku lalui semua ini..aku perempuan yg ada perasaan..yg ingin mencintai & dicintai..tp..aku takut..takut aku alpa.lalai..dgn godaan dunia yg semakin mencabar..


Ya Allah ya tuhanku ...
lindungilah dia..
lindungilah aku..
satukanlah hati kami..
semoga cinta kami akn berkekalan..
sehingga syurga impian kami..
SYURGA FIRDAUS<3<3


Amin ya rabbal a'lamin.....

No comments:

Post a Comment