Tuesday, 7 February 2012

UNTUK AWAK ..

Assalamualaikum ..

Hari ini aku rasa sedih.Aku tahu aku sebenarnya sedang belajar sesuatu.Tapi kadang-kadang aku rasa aku perlu menangis.Kerana itulah diri aku yang sebenarnya.Hanya dengan menangis yang akn membuat hati aku tenang.Setiap malam,sebelum tidur,aku akan berdoa.Berdoa pada Allah semoga hari esok aku lebih baik berbanding hari ini.Aku tahu,jika aku terus meratap kesedihan ini,hati aku akn bertambah gelisah,tapi,aku rasa,aku perlukan masa,perlukan seseorang untuk bantu aku,Aku sedang berusaha untuk dekatkan diri aku dgn Yang Maha Esa.Ampuni aku ya Allah kerana di saat aku menerima ujian,baru aku sedar.


Awak,seandainya awak baca ni,saya nak awk tahu yang saya sedang belajar untuk menerima ujian ini.JUJUR ..Saya tak kuat,tapi,saya tahu,pasti ada sebab awak buat semua ini.Saya tahu,awak adalah yang terbaik.Saya harap awak akan selalu doakan saya.Saya tahu,bercinta pada masa sekarang akn membuatkn diri kita bertambah dgn dosa.Oleh itu,saya tahu sekarang,awak lakukan semua ini sebab awak xnak awk & saya tanggung dosa lagi. Ya kan awk ?Awak,saya minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki atas percakapan saya hari itu.Saya tahu,saya tak dapat kawal perasaan saya masa itu.Sebab itu mcm2 saya kata dkt awk.Ampuni saya.Saya tidak dapat mengawal perasaan saya hari itu.Kalau awak ada depan mata saya saat itu pun,saya dah dpt agak,apa yg akn jd.Maafkan insan yg hina ini.Kalau betul awak dah bahagia dgn orang yg awak maksudkan hari itu.Saya juga akan turut bahagia.Saya akan tetap doakan awk.Maafkan saya andai saya riak.Tapi,itulah janji saya.Selagi saya hidup,saya akn sentiasa doakan yang terbaik untuk awak.Abang awk selalu pesan pd saya "adik jaga diri adik".Saat itu,saya rsa saya bahagia sgt sebab abg awk bg saya pesanan itu.Dulu,awk selalu pesan utk saya.Tp,sekarang awk da xpesan mcm dulu.Tp,saya harap awk akn selalu doakan saya.


Awk,saya harap,seandainya awk diciptakan untuk membimbing saya,saya sentiasa mendoakan supaya pintu hati awk & saya ditutup rapat tanpa ada seorang pown yg akn membukanya.kecuali bila jodoh kita dah sampai.Saya harap awak jadi anak yang membuatkan mak & abah awk gembira.Saya hrp juga awk akn jd contoh pada ikin..Satu-satunya adik awk.Saya harap awk akn berusaha sebaik mungkin,supaya awk berjaya mncapai impian awk.Semoga semakin hari,awk semakin dekat dengan Yang Maha Kuasa.Semoga Allah sentiasa melindungi awk,stiap masa,setiap saat.Awk,saya sedang berusaha prbaiki diri saya.Bantulah saya dgn doa.Bantulah saya,awk..Doakan saya.Saya juga berharap agar suatu hari nanti,awak akn dtg mnjemput saya.Tolonglah pelihara hati awk,cinta awk,pergaulan awk,percakapan awk & segala2nya ttg diri awk untuk saya.Seandainya kita diberi peluang untuk bersatu di dunia ini.Saya juga berjanji saya akn menjaga hati saya,cinta saya,pergaulan saya,percakapan saya & segala2nya ttg diri saya untuk awk,seandainya awk adalah pemimpin saya kelak.Saya tidak sempurna,begitu jugak dgn awk.Jadi,saat ini kita perlu hargai..Saat ini kita perlu prbaiki diri kita.


Jujur saya cakap,awak adalah insan yg telah membuat saya kuat,tabah,& yg paling sy bersyukur,awk adalah insan yg telah membawa sy kepada Yang Maha Esa.Walaupun kita sama2 x baik,tapi,bagi saya,awk adalah terbaik sbb awk adalah lelaki yg berjaya membuat saya sedar diri saya.Terima kasih awk.Sepatutnya saya patut cakap yang saya bertuah & bersyukur dpt mengenali awk.Saya harap,masih belum terlambat utk saya mgucapkn terima kasih & saya memohon sejuta kemaafan ..Ampunkanlah segala kekhilafan saya.




Awak,saya berjanji saya akan teruskan hidup saya.Saya akan berusaha utk jadi yg terbaik.Saya juga harap,awk adalah insan yg dipilih oleh Allah untuk mnjdi pemimpin saya kelak.Semoga akan hadir cinta yg Allah & kedua ibu bapa kita restui..Saya akan tunggu saat itu..insyaAllah..7 atau 8 taun lg..Saya harap,awak lah orang yang saya tunggu2 kan itu..Saya akn mencintai awk kerana Allah Muhammad Firdaus..Doa saya akan sentiasa bersama awk walaupun seandainya awk membenci diri ini.Maafkan aku..Semoga cinta kita di dunia ini sehingga di syurga sana.Jangan hampakan impian & harapan saya.Sama2 kita perbaiki diri kita.Dan sama2 kita doakan yang terbaik.Amin ya rabbal a'lamin...(UMMU TASNIM BT MUSTAFA)

SubhanaAllah..indahnya..semoga impian kita akn dimakbulkan.Semoga apa yg prnh awk hajati akn dimkbulkan.Amin..

No comments:

Post a Comment