Monday, 2 April 2012

hari-hariku :')


my boyfie !! ehehehe .(uwais) <3 u dikk




Alhamdulillah..syukur sgt..ats kjayaan yg Allah bagi..sekurang2nya aku xbuat mak dgn abh sedih..alhamdulillah..terima kasih ya Allah..aku bersyukur ..terima kasih cikgu ats pgorbananmu !!


Sekarang..ummu mmg terlalu sibuk..pukul 5 pg bangun,prgi kerja..balik pukul 4..pukul 8 malam pergi jitra,balik pukul 2 pagi..setiap hari,2 la yg ummu buat !penat gila la !stiap minggu kna turun kl !ya Allah..permudahkanlah segala urusan aku..semoga aku terus kuat !


AKU BUAT SEMUA INI HANYA UNTUK MAK,ABAH DAN ADIK2 AKU .
AKU KERJA SIANG, AKU KERJA MALAM,STIAP HARI JUMAAT AKU KNA TURUN KL ..SEMUA NYA HANYA UNTUK MAK,ABAH & ADIK !!


TERIMA KASIH MAK,ABH,ADIK2 SBB SENTIASA BG KAKAK SOKONGAN !
TERIMA KASIH MAK,ABAH SBB PERCAYAKAN KAKAK ! IZINKAN KAKAK KERJA SAMPAI PAGI ! IZINKAN AKK PERGI KE KL STIAP HARI JUMAAT !DA MASUK 4 MGGU DAH !JUMAAT NI, DA MASUK 5X ..SUMPAH KAKAK PENAT !!TAPI .. KAKAK BUAT SEMUA NI UNTUK MAK , ABAH & ADIK2 ! KAKAK XKAN SIA2 KAN KPRCAYAAN MAK,ABH & SEMUA !! 2 JANJI KAKAK! 


YA ALLAH .. KUATKAN LAH AKU YA ALLAH .. :'(


bila kami jumpa buaian !<3
tsara n ifah -jantung hatiku
;)
mak,abah !! i love u
terima kasih krn sntiasa ada di samping akk :')
peace !! :)

No comments:

Post a Comment