Saturday, 19 May 2012

~kesedihanku~

saya dah xde tempat lagi nak bagitahu . Saya sedih sangat ,sedih sangat ..Saya boleh jadi pendengar yg setia, boleh je sape2 kongsi kesedihan dgn saya,saya akan cuba hiburkan,tenangkan dia. Tapi,saya dah x boleh nak kongsi dgn sesiapa kesedihan saya..xde lagi.. :'( saya hanya mampu menangis,dan terus menangis depan laptop ..saya akan menangis sepuasnya.. ya Allah.. aku xkuat lagi.. aku dah xkuat lagi ya Allah..tolonglah aku..:'( berikanlah seseorang yang mampu buatkan aku gembira spt dulu..ya Allah,, aku dah xkuat lagi,,sihatkanlah aku.. :'( Ya Allah..knapa kwn2 aku buat aku mcm ni ? apa salah aku ya Allah.. tolonglah aku.. aku dah xkuat lagi.. ................................................:'(:'( berikanlah aku kekuatan .. ya Allah..knapa org yg aku syg mesti tinggalkan aku ? aku perlukan mereka.. aku xkuat lagi tanpa mereka..Setiap kali aq sedih,aku rindukan dia,aku perlukan dia.Hanya dia yg akan jd pendengar setia aku.Hanya dia yg akan tahu segalanya.Tentang kesedihan aku.Hanya dia..Insan yg aku tunggu selama ni.tapi,bila dia akn dtg utk aku ? aku sgt perlukan dia. aku da xkuat tanpa dy,walaupun dy xtahu,xde sape tahu.aku sangat perlukan dy..Ya Allah..:'( aq sedih,aq betul2 sedih....hanya Engkau yg tahu hati aku skrg..aku dah xkuat lagi.. :'( :'( 
#muhammad firdaus bin rasib, saya perlukan awk untuk kehidupan saya. :'(walaupun sy slalu cakap,saya dah lupakan awak,tp sbnrnya x.. dan xmungkin saya lupakan awk.. saya sgt perlukan awk,, :'(    :'(   

5 comments:

  1. teruskan b'doa ummu, iAllah sua2 ari 6t dy akn dtg...amin.....

    ReplyDelete
  2. hmm..thanks hanis.. amin ya Allah .. :'(

    ReplyDelete
  3. JANGANla sedih2 dik.. semuanya akan baik ye..

    salam perkenalan dari Sabah. viA fb

    ReplyDelete
  4. hmm , trima kasih abang :') insyaAllah.. terima kasih byk2 :D

    ReplyDelete
  5. Huhuk~ Sedih la baca rintihan mcm ni. Sy pernah sedih jugak, tapi entah knp tak terluah perkataan mcm ni. Huhuk. Sabar ye awak. InsyaAllah, the right one is waiting for u. InsyaAllah~

    Slm kenal dari sy.. (T_T)

    ReplyDelete