Wednesday, 9 May 2012

UITM ATAU MATRIKULASI ? -.-'

Alhamdulillah ..
matrik ? boleh ka ?layak ka aku ? :( waahh !semangat nya aq tgok !
or uitm ? hmm.. mnt kos yg aq dpt kt situ !<3 u sains kuantitatif ! :( mana 1 ni  ?


Aku rasa bersyukur sebab dapat sambung belajar,bersyukur sgt sebab Allah bg rezeki utk aq sambung belajar. Masa awal2 dulu,aq mmg xrasa yg aku akn dpt matrik ,sikit pun xsangka ,then,masa apply upu pula,aq apply uitm-kos sains kuantitatif .aq minat gila la kos ni,..sbb apa aq minat ? sbb aq mmg minat math la ! huhu .ada peluang aq jadi cikgu m3 mungkin !sbb byk support aq jd cikgu ! n ramai yg kata muka aq muka cikgu , hahaha !oh no !aq ? jadi cikgu ??!! tidaakkk .aq x minat .sungguh xminat ,sbb 2 la aq xdpt maktab ,hahaha.lagipun ,mmg xlayak la -.-' !aq apply kos 2 ,sbb aq minat m3, 2 ja .klw dpt jadi pegawai eksekutif apa2 pun ok la, jd lecturer ka ! hahahaha .aminn .. :)

bila kuar upu ,aq bersyukur,Allah bg aq dpt apa yg mnx,ada kwn2 aq yg xdpt apa yg dyorg mnx,sbb 2 la aq patut bersyukur ..hmm :)alhamdulillah ..terima kasih ya Allah ..tapi ,sekarang aq pening !owh !sungguh pening ! apa aku nk pilih ni ? matrik or uitm ?? matrik ? uitm ? da la mereka berjiran ! ahahahah :D pening dowh !

***bagi masa aku fikirkan***


alhamdulillah ..
setelah buat solat istikharah ,aq tahu yg aq perlu pergi ke matrikulasi, masih bersma beberapa org sahabat aq di situ . semoga pilihan aq adalah pilihan yg terbaik utk masa depan aq. Amin.. :)




No comments:

Post a Comment